Pages

Friday, May 11, 2012

Sports Day - 4 Mac 2012

Kista Taman Nirwana Sports Day (4 Mac 2012)

Pagi-pagi aku dah keluar rumah untuk ke padang Taman Nirwana untuk menghadiri sukan Irfan.  Aku ikut sama teruja untuk bersukan sama.  Pukul 7.30 setengah aku dah sampai di di Taman Nirwana walau pun sukan bermula jam 8.30, padahal padang tu belakang rumah je cuma terpisah dengan long besar .....hahaha kelakar kan... Aku diminta oleh oleh Teacher Zuly untuk sponsor air ribena dan roti krim...ok beres tu perkara kecik je asalkan Irfan dan anak-anak Krista gumbira.



Ni...berkumpul untuk keluar padang ...perbarisan.  Hebat cikgu-cikgu boleh kontrol murid-murid ni..









Berbaris untuk mendengar mandat dari Madam Rusha (Princuiple) dan lepas tu menyanyikan lagi NegaraKu dan lagi Krista.  (Irfan pakai topi purple)

Tunggu giliran untuk larian isi air dalam baldi....sekurang-kurangnya dia faham arahan.  Alhamdullilah.. (yang berkerut dahi macam hero hindustan tu ..Irfan la)


Ini untuk larian bawa bola dalam relong rotan....menarik jugak. (tu yang pakai topi purple ..ready nak lari dah)

Pada keseluruhannya sukan ini menarik, semua 'parent' bekerjasama dan enjoy bersama anak-anak masing.  aku lagi la...tengok Irfan menari-nari dengan kawan-kawan dia.  Kul 12.00 dia dah mula lembik sebab dah letih....

1 comment:

suwara entertainment said...

bestnye! sekolah anak saya ntah bila dorg nak buat hari sukan..