Pages

Monday, April 25, 2011

Konsert tribute.....untuk mu Loloq

         


Semalam ada dapat tiket VIP untuk menimton konsert tribute...untuk mu Loloq.....di Istana Budaya.  Hebat konsert tu.  Penyanyi undangan nya hebat-hebat belaka....M. Nasir, Ramli Sarip, Ela...Hasnul.  Memang aku adalah peminat tegar lagu-lagu gubahan Loloq.  Ramai artis-artis hebat yang datang ....termasuk lah pengetuan AF9..Amy Search, dia ada nyanyi sikit lagu....Laila Nama Mu Teratas.....best giler.   Konsert malam tu adalah konsert terakhir..ramai yang hadir...lagu-lagu yang dinyanyikan semuanya lagu-lagu hit.

Malangnya gambar tidak dibenarkan diambil.....sedih.  Lepas ini aku akan menonton Konsert D'Loyd pulak.  Ini konsert OTAI....orang-orang muda tak suka tapi aku suka sebab suara mereka cukup memukau....Sedari kecil aku selalu mendengar lagu-lagu D' Loyd menerusi abang ku yang juga peminat tegar. 

Walau mahal sekali tiketnya...aku tetap akan beli...sebab I Like.......anybody want to follow...


1 comment:

AEDAN said...

Wahhh....
Nak follow tengok konsert D'Loyd tapi apakan daya masa tu kursus pula...!!!!