Pages

Thursday, May 26, 2011

Mother's Day Luncheon.....di Legend Hotel (25/5/2011)

No. tak naik pun untuk cabutan bertuah...tapi tak pe still bertuah dapat ticket free...hahahah....

Aku juga seorang ibu....kan.  Ibu kepada anak yang bernama Danish Irfan.

Hari Rabu lepas (25/5/2011) Boss aku (Jamaludin Hussain) telah memberi aku ticket untuk menyaksikan persembahan Harvey Malaihollo & Dayang Nurfaezah di Legend Hotel sempena hari Ibu.  Best .....aku juga adalah peminat muzik jazz dan juga peminat Harvey Malaihollo.  Tiket tu untuk dua orang ....apa lagi aku bawak lah kawan baik aku Puan Muna....kami enjoy gile....
tak dapat nak snap dekat...malas nak bangun.


muka -muka happy dapat tengok free show dan free lunch...yeah!!!


Ini aje gambar yang dapat kami ambil....sibuk layan jazz...Thank you Boss.....for the fabulous entertaiment. It is a very entertaining moment.  HAPPY MOTHER'S DAY to all mothers in the world and to my mother too.....love you.


No comments: