Pages

Tuesday, November 22, 2011

elelelela..oooooo..ooooo...elelelela..aaaaaaaa!..aaaaaaa.. Harimau Malaya!!!!!!

Kalah lagi ?????  Aaaauuuuummmmm!!!!!!....mampus ko!!


Akhirnya anak garuda..... menangis juga kerana tersungkur di kaki anak harimau Malaysia.  Sombong, angkuh, bongkak, berlagak, tak sedar diri, bingai semuanya adalah milik pengikut G*@#&#.  Dia ingat kita pi negara dia tuk menghabihkan harta dia kut...lain kali kalau tak tahu menghormati tetamu jangan pandai-pandai nak jadi hos....  Bodoh punya olang...
Patut lah negara tu banyak bencana....nak makan pun tak cukup sampai merempat negara orang.  Ntah-ntah duit beli tiket malam tu pun datangnya dari Malaysia..hasil angkut batu dan gali jamban belakang umah aku.  Memang bangsa kurang ajar!!!! aku benci.....  Emak aku penah kata jangan buat orang..tak baik, balasannya Tuhan bayar "cash" je.. hahaa..kan dah kalah..   nangis la Jang oiiii...nanti buek lae yo...

Aku tabik 'spring' dengan Malaysia..hantar semua pemain anak jati.....tak ada pun pemain import..tak macam diaorang !! tak original..harap kan orang lain tuk menempah nama.  Eh!!..marah betul aku ni kan..You all tau tak..aku smpai tak sangup tengok game malam tu...sebab perangai bodoh diaorang yang tak tahu nak hormat orang..lagu negaraku..bendera..macam-macam lah yang aku tak suka tengok. Pantang tol aku kalau orang tak hormat negara aku..bendera lebih-lebih lagi agama aku.
Burung G@#%&*@ tu hanya boleh tunjuk kepak je tapi tak leh terbang sebab debab.......

Apa-apa pun aku suka lagu ATRASH MALAYA.....elelelela...oooooo...elelelela...aaaaaaaa....sedap kan.

Aku anak jati Malaysia..Awas ko.

1 comment:

rencah kehidupan said...

Indon ni memang tak layak jadi TUAN RUMAH...
Bukan saja Sukan Bola Sepak penyong dia buat HOROK..Tapi sukan sukan lain pun penyokong dia TAKSUB TAHAP GILA BABI sedangkan BABI tak segila setahap dia...!!!!